Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2023 17:17 - Модерните студени процедури могат да бъдат смъртоносни, видео от Стан и коментар от мен.
Автор: dordje Категория: Тя и той   
Прочетен: 201 Коментари: 0 Гласове:
0



 https://www.youtube.com/watch?v=B1d0RmJIxg0&lc=UgzK5PGcxGX4EjXVeap4AaABAg.9lYoe5RoJAQ9lfC44KXVic

Както намекна Стан, това дишане е измислено в Тибет - Тумо практика, а самото дишане се нарича бумпачено. Представлява активиране на вътрешната... топлина. Имам приемственост от автентичен учител за това дишане и според мен, само ако си го овладял до съвършенство, студът няма да ти навреди. Ако просто така си правиш студени душове, потапяния,... есента и зимата, според мен скоро ще си чао. А и според тибетската и китайската медицина също. Повечето ни органи и системи имат нужда от топлина, и когато се преохладят, последствията ще бъдат разкошни... Хората които практикуват студените процедури, развиват духовна гордост и същевременно са неудовлетворени от живота си въпреки че имат всичко,. Това се получава следствие на енергийни провокации от духовете Гялпо и Сенмо. Много хора ме убеждават колко добре се чувстват и колко е прекрасно да студуват. Аз съм го правил когато бях на 13 години това безумно охлаждане, и без да знам че съществува г-н Хов. Когато бях вегетарианец, и аз се доближавах до този тип хаховци, и обяснявах колко е прекрасно да си такъв. Наркоманите които пушат трева, и те могат да ти изкарат от ръкава 100 положителни причини за тревата и пушенето, и почти всички наркомани го правят, въпреки че от момента който почнат са чао със здравият разум. Най-гадното е чеви заминават бъбреците, а те са органите които е почти невъзможно да го поправиш, ако вече ги развалиш.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dordje
Категория: Рецепти
Прочетен: 111965
Постинги: 88
Коментари: 27
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930